„Lansarea Diva Universal in Romania este o evolutie naturala pentru UNI. Construit pe patrimoniul de divertisment al Universal, noul canal va contine noi programe exclusive, cu un mix de drama si divertisment de exceptie intr-o ambianta de televiziune atragatoare, accentuata de un sentiment vibrant, modern”, a declarat Colin McLeod, managing director, Europa Centrala si de Est, UNI.
Schimbarea numelui canalului este un element al strategiei de extindere a canalelor pay-TV din portofoliul NBC Universal.
In ultimii 3 ani, UNI si-a extins afacerea de la 14 la 70 de canale, iar pentru anul viitor tinta fixata este de 100 de canale.
In octombrie 2009, Universal Networks International a anuntat o investitie de cateva milioane de dolari intr-un portofoliu concentrat pe cinci branduri de canale cheie (Syfy Universal, Diva Universal, 13th Street Universal, Universal Channel si Studio Universal) ca un element central al acestei strategii de extindere.
De la lansarea acestei strategii de transformare, compania a crescut baza de abonati la 180 milioane si distributia la 150 de tari din intreaga lume.
Universal Networks International este una dintre cele mai mari companii de divertisment, furnizand un continut si productii la peste 180 milioane de telespectatori in 150 de tari din Europa, Orientul Mijlociu, Africa, America Latina si Asia.
Universal Networks International este parte a NBC Universal, detinut 80% de General Electric si 20% de Vivendi.