Formatul va rula in prima pauza de publicitate a programului difuzat de Hallmark. Intr-un prim calup, de 10 secunde, advertiserul va fi promovat in calitate de sponsor al programului difuzat si imediat dupa, va urma spotul clientului, care va rula timp de 30 de secunde.
Fast Break va debuta in intervalul 23-26 iunie.
Hallmark Channel este detinut de NBC Universal Global Networks, retea integrata in NBC Universal, una dintre cele mai mari companii de media si divertisment din lume, specializata in productia si marketingul divertismentului, stirilor si informatiei catre un public global.
Compania detine si opereaza posturile de divertisment SCI FI, 13th Street, Studio Universal, Universal Channel si Das Vierte in afara Statelor Unite. Prin achizitia Sparrowhawk Media, in octombrie 2007, NBC Universal Global Networks si-a adaugat in portofoliul de canale versiunile internationale Hallmark Channels, Movies 24, Diva TV si participatia Sparrowhawk in proiectul KidsCo.
NBC Universal este detinut de General Electric (in proportie de 80%) si Vivendi (in proportie de 20%).