Nominalizate pentru acest premiu au mai fost campaniile „The Guide” pentru Banca Romaneasca, realizata de Graffitti BBDO si „Salonta” pentru marca omonima, realizata de Next Advertising si Cap.
Premiile Effie au fost impartite pe 19 categorii de bunuri si servicii, printre care Bauturi alcoolice, Farmaceutice, FCMG sau Media si entertainment. Castigatorul Grand Effie a luat si premiul pentru Bauturi alcoolice.
Campanii castigatoare au mai fost „Good Luck with Joe”, pentru napolitana Joe, realizata de Leo Burnett & Target.
Premiile Effie se organizeaza de 4 ani in Romania, fiind preluate dupa modelul din SUA, si se adreseaza celor mai eficiente campanii de publicitate pentru produse din diferite sectoare ale economiei, urmarindu-se foarte atent relatia intre creativitate si vanzarile generate de reclamele respective.
„Anul acesta concursul a avut cel mai mare numar de campanii de pana acum, respectiv 71, si cel mai mare numar de participanti, 500. Si bugetul necesar a depasit sumele din alti ani”, a declarat pentru DailyBusiness Victor Dobre, membru al Internet Advertising Association (IAA) si implicat in comitetul de organizare. In plus, anul acesta au fost introduse si 4 categorii de premii.