Cartea va fi distibuita in urma comenzilor online facute pe site-ul asociatiei si a celor primite la sediul IAA Romania. Promovarea cartii se va face prin e-mail direct trimis membrilor asociatiei. Un numar de exemplare vor fi distribuite gratuit autoritatilor.
„Efectele publicitati”i este o adaptare a cartii publicate de IAA Austria, „Wie Werbung Wirkt”, scrisa de Brigitte Weiss, consultant in comunicare la Viena. Pe langa traducerea originalului, cartea contine exemple si studii de caz ale pietei de publicitate din Romania.
Printre temele abordate se numara: „Strategia si pozitionarea”, „Cum functioneaza instrumentele publicitatii”, „Planificarea campaniei de publicitate” sau „Publicitate castigatoare de premii”.
„Efectele publicitatii” este primul proiect al editurii IAA Publishing House, editura organizatiei International Advertising Association.
Avand filiale in 96 de tari, IAA este o organizatie care promoveaza interesele disciplinelor din spectrul comunicarii de marketing (clienti, agentii de publicitate, mass media).
IAA Romania are 120 de membri, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, companii de media, de research, case de productie publicitara si agentii de publicitate.