Astfel, a fost acceptata, in cadrul organizatiei, prima agentie de relatii publice.
„IAA nu mai este de mult doar organizatia industriei de publicitate la nivel global. Acum in structura sa cuprinde atat agentii de publicitate cat si clienti, agentii de research si de media, agentii de PR, case de productie si trusturi de presa. Era nevoie ca acest aspect sa se regaseasca si la nivelul identitatii organizatiei si de aici rebrandingul IAA si sloganul Inspiring Excellence in Communications Worldwide”, explica Felix Tataru, presedinte al IAA Romania.
Odata cu anuntarea rebrandingului, dupa 13 ani de activitate, IAA Romania a inaugurat primul sediu propriu al asociatiei. IAA House, o cladire istorica din centrul Capitalei cu o suprafata de aproximativ 500 mp, va gazdui cursurile Scolii IAA, conferinte, workshop-uri si seminarii.
IAA este o organizatie tripartita, ce reprezinta interesele disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing.
IAA Romania are 110 membri, firme care fac publicitate pentru produsele/serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.