„Dupa aproape 2 ani si jumatate de operare pe piata romaneasca, am simtit nevoia unei schimbari si am decis organizarea unui pitch de creatie”, a declarat Mihaela Muresan, marketing manager Ikea Romania.
Echipa agentiei Punct care se ocupa de creatie pe contul Ikea este formata din Alina Floroian, client service director, Elena Radu, account manager, Ghica Popa, creative director, Alexandra Condrea, art director, Anamaria Lazarovici, copywriter, Edouard Cubassa, art director si Dana Cristea, copywriter.
La pitch-ul pentru contul de creatie au participat Cap, Propaganda, Publicis Romania, Punct si Ogilvy.
La intrarea pe piata din Romania, contul de creatie al companiei a fost castigat in urma unui pitch organizat in vara anului 2006 de agentia de publicitate full-service Ogilvy & Mather.
In prezent, contul de media este gestionat de Media Investment, membra a The Group. Contul media al Ikea s-a aflat din 2006 in portofoliul Media Insight, care a devenit, la inceputul anului 2007, parte a retelei internationale Mediaedge:cia (MEC).
Liana Mihai, media director si Doinita Mihai, media executive, vor reprezenta echipa Media Investment care se va ocupa de contul Ikea.
Bugetul de marketing al companiei Ikea in urmatorul an financiar (1 septembrie 2009 – 31 august 2010) este comparabil cu cel din 2009, adica de aproximativ 2,5 milioane de euro, din care 1,3 milioane euro au fost alocati productiei si distributiei catalogului Ikea.