iLeo va gestiona realizarea contactului cu consumatorii pe mediul online si va construi website-ul Baneasa Shopping City, www.baneasashoppingcity.ro.
„Site-ul este in constructie, am inceput sa lucram la el imediat dupa ce am castigat pitch-ul, la inceputul anului, si nu stim inca data la care va fi terminat”, a declarat pentru DailyBusiness Anca Rancea, PR manager Leo Burnett. Aceasta nu a furnizat alte informatii referitoare la valoarea contului sau numele celorlalte agentii care au participat la pitch.
Baneasa Shopping City este parte integrata a Zonei Comerciale Baneasa, parcul de retail, intins pe o suprafata de 450.000 mp care cuprinde deja Ikea, Carrefour, Feeria, Metro, Bricostore si Mobexpert.
Zona Comerciala Baneasa face parte din Proiectul Baneasa, unul dintre cele mai mari proiecte de dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei. Proiectul Baneasa acopera o suprafata de 221 hectare si reprezinta o investitie totala estimata de peste 1,8 miliarde de euro.
iLeo este o agentie interactiva care ofera servicii complete din zona marketingului digital, parte din grupul Leo Burnett. Printre clientii iLeo si iLeo Buzz (divizia de media) se numara: Procter & Gamble, InBev Romania, Philip Morris, Aviva, Danone, Puma Fragrances, Autoitalia sau KLM.