Publisherul va relansa pana la sfarsitul lunii aprilie si revista pe hartie Imagoo sub aceeasi forma pe care o avea atunci cand a fost retrasa de pe piata de catre Vodanet, regia care cumparase domeniul web imagoo.ro in 2006 si care a obtinut drepturile de autor de la Iulian Trasa. Saptamana aceasta Vodanet a anuntat ca va include Imagoo.ro in portalul Bloombiz.ro, renuntand astfel si la versiunea online a revistei.
Iulian Trasa a anunta ca va relansa site-ul revistei sub denumirea de eImagoo.ro, intrucat domeniul Imagoo.ro apartine inca Vodanet. „Brandul Imagoo imi apartine pentru ca Vodanet a cumparat doar dreptul de folosire a site-ului, iar drepturile de autor le-am cedat fara a semna vreun contract de cumparare. A fost vorba despre un acord neoficial pe care l-am acceptat atata timp cat am fost consultat de Vodanet in privinta administrarii publicatiei”, a explicat Iulian Trasa pentru DailyBusiness.
Managerul a explicat ca s-a hotarat sa relanseze brandul odata cu decizia Vodanet de a-l desfiinta. „Cei de la Vodanet nu m-au anuntat despre acest lucru, am aflat din alte surse ca Imagoo a fost desfiintat”.
Site-ul va avea aceeasi structura redactionala ca si inainte, urmand sa fie realizate modificari doar la nivelul layout-ului.
Deocamdata, 8 oameni lucreaza la proiectele redationale. „Va fi vorba de aceeasi echipa care lucra la Imagoo.ro si care a plecat de la Vodanet dupa ce acesta a desfiintat site-ul. Pe parsurs vom angaja si alti oameni”.
Exceptand site-ul si revista Imagoo, cele 11 site-uri din regie vor fi controlate in parteneriat cu Lucian Trasa, managing partner al agentiei de marketing Strategid si fratele lui Iulian Trasa. Managerul de la Strategid este si el unul din fondatorii initiali ai brandului Imagoo.
Revista pe hartie Imagoo va fi distribuita in 5.000 de exemplare, iar managerul estimeaza ca va obtine venituri corespunzatoare de 10.000 de euro lunar. In ultimul an de existenta, in 2005, revista tiparita Imagoo a adus venituri de peste 100.000 de euro. Printre advertiserii care au cumparat publicitate in paginile revistei s-au numarat Zapp, Nokia si Porsche Romania.
Alaturi de eImagoo.ro, alte doua site-uri, CoolTurism.ro si LaPsiholog.ro, vor fi lansate pana la sfarsitul lunii aprilie de catre firma ce urmeaza a fi infiintata de Trasa. In cadrul regiei va fi inclus si site-ul MoarteaOnline.ro (un alt proiect al lui Trasa – n.r.).
Printre celelalte publicatii online ce urmeaza a fi lansate pana la sfarsitul anului, se numara si un site numit GazetaDePeretu.ro, dedicat vietii din Peretu, satul natal al lui Iulian Trasa. „Se va vorbi despre viata oamenilor din Peretu, dar vor fi tratate si teme precum ‘Economia europeana vazuta de catre sateni’, sau ‘Cum sa obtii un credit la sat’; desigur ca va exista si o tenta umoristica, cum e si pe MoarteaOnline.ro, dar acesta nu va fi neaparat tonul general al publicatiei”.
Reteaua de publishing se va reprezenta pe cont propriu in fata cumparatorilor de publicitate, a mai spus Iulian Trasa. Managerul nu a dorit sa precizeze ce investitie este necesara pentru infiintarea retelei.