Foarte multi dezvoltatori de proiecte rezidentiale cauta solutii in strainatate deoarece targurile imobiliare din Romania din aceasta toamna nu au produs nici pe departe vanzarile scontate, au spus reprezentantii revistei lansate in 2004 de PFI Media, care au precizat ca asteapta ca 10-20 de dezvoltatori din Romania sa cumpere spatiu pentru anunturi imobiliare in revista si site-ul OPP.
Primul dezvoltator din Romania care a cumparat spatiu publicitar la OPP este Impact.
Brand-ul OPP incorporeaza doua reviste de business imobiliar cu site-urile aferente, expozitia OPPLive, unde agentii si dezvoltatorii se intalnesc pentru a invata noi strategii de business si a demara sau consolida parteneriate.
O campanie tipica poate fi structurata pe: publicitate tiparita in publicatiile lunare OPP, activitati online prin direct mailing si publicitate prin bannere sau prin prezenta la expozitia OPPLive 08, de pe 25-26 noiembrie din Londra.
Costul unei pagini de publicitate incepe de la 2.050 lire sterline/aparitie, costul unei campanii de mailing 3.995 lire sterline, iar un metru patrat de stand la OPP Live costa 335 lire sterline. OPP recomanda standuri de 10-20 mp, fiind vorba de un targ business to business, unde scopul este crearea unei comunitati de agenti imobiliari straini.