„Am incheiat contractul cu centrul de fitness Larkoti in ianuarie si incepand cu februarie a demarat postarea publicitara. Clientii care folosesc indoor-ul Larkoti sunt Coca-Cola, Vodafone, Danone, Kiss FM”, au declarat pentru DailyBusiness oficialii Indoor Media.
Extinderea vine la o luna dupa ce agentia a intrat pe un nou mediu, oferind panotaj in 35 dintre liceele bucurestene si extinzandu-si astfel numarul de locatii din portofoliu, printr-o investitie de de peste 7.000 de euro.
Din cele 35 de licee pe care le are Indoor Media in portofoliu fac parte Colegiul National Mihai Eminescu, Colegiul National Petru Rares, Colegiul National Gheorghe Sincai, Liceul de Muzica Dinu Lipatti si Liceul Ghe Lazar.
Extinderea portofoliului Indoor Media face parte din strategia de extindere la nivel national, in orase mari, cu peste 200.000 de locuitori, care va avea loc in cursul lui 2008.
„Din planul nostru de obiective pentru 2008 fac parte proiectele speciale neconventionale, intrucat aduc un plus de valoare campaniilor de panotaj sau spot broadcasting. Cateva companii care au apelat la publicitatea neconventionala, cum ar fi abtibildurile,sunt Nokia si Avon”, au explicat oficialii Indoor Media.
Indoor Media estimeaza venituri cu 50% mai mari in 2007 comparativ cu 2006 si o crestere a cotei de piata, de peste 30%, cat este in prezent cota Indoor Media.
Indoor Media este o agentie de publicitate indoor creata in august 2004. In aprilie 2006 s-a alaturat trustului MediaPro. Compania detine un portofoliu de clienti printre care se numara: Coca-Cola, Vodafone, Danone, P&G.