Cele mai rapide domenii de dezvoltare sunt Internetul, platformele TV si jocurile video, iar Brazilia, Rusia, India si China sunt pietele cu cea mai mare crestere, mai arata studiul PricewaterhouseCoopers.
Internetul este cel mai rapid mediu de dezvoltare in publicitate, cu o crestere, in urmatorii cinci ani, de aproximativ 18,3%, pana la o valoare de 73 miliarde de dolari.
Publicitatea internationala va creste cu 5,4% pana in 2011, si va ajunge la valoarea de 531 miliarde de dolari, comparativ cu cele 407 miliarde de dolari, cat a inregistrat in anul 2006.
Cele mai mari cresteri vor fi inregistrate de cheltuielile pentru telefoane mobile si aparatura, care vor ajunge, in 2011, la 153 de miliarde de dolari.
Potrivit studiului PricewaterhouseCoopers, peste cinci ani aproape jumatate din totalul cresterii industriei de media si divertisment va fi generat de mediile online si tehnologia wireless.
In 2011, se estimeaza ca vor exista 540 milioane de gospodarii cu acces la Internet broadband, fata de 240 milioane, cate exista in prezent, precum si 3,4 miliarde de abonati la tehnologie wireless, fata de 1,1 miliarde, cati exista in prezent.
PricewaterhouseCoopers este cea mai mare firma internationala de servicii profesionale si acopera domenii precum consultanta, servicii financiare, servicii de resurse umane, tehnologie si comunicatii.
Compania a inregistrat, in anul fiscal 2006, venituri totale de aproximativ 22 miliarde de dolari. In prezent, firma are peste 140.000 de angajati in 149 de tari, printre care si Romania.