Initiative Media va gestiona contul de media al BMW in Slovacia, Cehia, Slovenia incepand cu 1 februarie, si in Romania si Bulgaria incepand cu 1 iulie.
Castigarea contractului cu BMW ar putea ajuta Initiative Media sa isi revina dupa pierderea contului Unilever, in urma unei decizii a conducerii acestei companii de a oferi contul retelei de agentii PHD a grupului Omnicom. Contul Unilever valora 100 de milioane de euro.
In Romania, contul BMW apartine inca agentiei House of Media. Aceasta face parte din The Group, care mai cuprinde si agentia de media buying si planning Media Investment, compania de PR Nicola Porter Novelli, agentia de publicitate Brands Talk, compania de marketing direct Touch Communication, compania de cercetare de piata Q Research si agentia de productie publicitara BT Production Group.
The Group a avut in 2005 o cifra de afaceri cumulata de 15,4 milioane de euro, iar 90% din aceasta suma a fost generata de Media Investment.
Initiative Media Romania face parte din operatiunile Lowe Romania, grup care mai include si agentia de publicitate Lowe&Partners, agentia de relatii publice Lowe PR, agentia de media Brand Connection si agentia specializata in servicii de comunicare medicala Medic One.
Initiative Media este afiliata retelei internationale Initiative Media Worldwide, membra a Interpublic Group. Filiala romaneasca Initiative a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri de 17,1 milioane de euro si un profit de 306.297 de euro, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finante.