Operatiunile companiei vor fi in continuare conduse de Ileana Tomescu, care devine managing partner.
„Parteneriatul pe care am hotarat sa il incheiem intre Brand Connection si DRAFTFCB ofera foarte multe oportunitati, atat pentru cele doua companii, cat mai ales pentru clientii nostri”, a declarat Veronica Savanciuc, presedinte Initiative Romania.
„Planuim acest pas de mai mult timp si este o provocare faptul ca materializarea lui se petrece in aceasta perioada. Alianta se va traduce in oportunitati de new business si va oferi solutii eficiente multor companii care in acest moment cauta cele mai bune optiuni de parteneriat media”, a mai spus Savanciuc.
Clientii DRAFTFCB vor beneficia de serviciile de media oferite de echipa Brand Connection, care va oferi clientilor avantajul competitiv al puterii de cumparare media prin volumele cumulate impreuna cu Initiative.
De asemenea, know-how-ul si instrumentele de cercetare si planificare strategica de care beneficiaza Brand Connection vor completa competentele de creatie si marketing ale echipei DRAFTFCB.
Consolidarea bugetelor de media DRAFTFCB va duce la o crestere cu 10%-15% a bugetelor derulate de Initiative/ Brand Connection in anul 2009.
In viitorul foarte apropiat, alianta se va concretiza si la nivel operational si legal, au precizat reprezentantii Initiative.
Operatiunile companiei vor continua sa fie conduse de Ileana Tomescu, care devine managing partner Brand Connection, urmand sa aiba o participatie in actionariatul companiei.
Ileana Tomescu are o experienta de peste 12 ani in media. In 2006, aceasta a preluat functia de managing director Brand Connection.
Initiative si DRAFTFCB sunt membre Interpublic Group of Companies, unul din cele mai mari holdinguri de marketing si comunicare din lume.