Pana la sfarsitul acestui an, vor fi investiti 500.000 de euro in echipamente pentru postul de radio „ZU”. O campanie de promovare de tip teasing a viitorului post, intitulata „Who is Zu” este in desfasurare pe blogul special creat in acest scop, whoiszu.blogspot.com, dar si printr-o campanie outdoor.
Solicitarea licentei audiovizuale pentru postul de radio „ZU” a fost facuta de S.C. Grupul Media Camina SA Bucuresti si discutata in sedinta de joi a CNA.
Noul post de radio se va numi Radio ZU sau ZU FM, in functie de rezultatele cercetarilor de piata. Postul va avea un program generalist cu productie proprie in proportie de 60%.
Statia pentru difuzarea in Bucuresti va fi actuala statie a postului News FM, care nu va mai fi transmis. In acelasi timp, echipa de stiri de la News FM va lucra la „ZU”.
O particularitate a postului o va reprezenta difuzarea muzicii live, direct din studio, unde vor fi invitati artisti romani.
Din grila de programe, fac parte matinalul lui Daniel Buzdugan si Mihai Morar si o emisiune realizata de Mircea Badea.
Din trustul media Intact fac parte televiziunele Antena 1, Antena 2, Antena 3 si Euforia, Romantic FM si mai multe publicatii, precum „Saptamana financiara”, „Financiarul”, „Jurnalul national” si „Gazeta sporturilor”.