- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Interamerican dezvolta o campanie de marketing de 450.000 de euro

24 Jul, 17:59 • Redactia DailyBusiness
Interamerican a acordat un buget ce depaseste 450.000 de euro la rate card ultimei sale campanii de marketing, care se deruleaza in colaborare cu agentia de publicitate AdVenture si vizeaza urmatoarele medii: TV, presa, internet si outdoor.
Interamerican dezvolta o campanie de marketing de 450.000 de euro

Campania Interamerican cuprinde in mai multe etape, prima dintre ele fiind lansata saptamana trecuta.

AdVenture va oferi servicii de ATL si BTL pentru campaniile de marketing desfasurate de Interamerican, ocupandu-se atat de campaniile de marketing ale Interamerican Insurance, care inglobeaza si asigurarile de sanatate Medisystem, cat si de campaniile de marketing ale Interamerican Pensii.

Interamerican este membra a concernului european Eureko, prezent in peste 10 tari europene. Cu peste 14 miliarde de euro cifra de afaceri in 2006, Eureko este unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Europa, a carui principala activitate se desfasoara in domeniul asigurarilor. Actionarul majoritar al Eureko este Rabobank.

AdVenture este o agentie de puclibitate full service infiintata in anul 2002.