„Ingrijorarea privind conditiile economice si comportamentul imprevizibil al consumatorilor au dus la o crestere extrem de mica a pietei publicitatii in primul trimestru”, a declarat Jon Swallen, senior vice president-research la compania de analiza TNS, care a realizat studiul.
Piata publicitatii pe Internet a fost de 2,9 mld.$, depasind astfel segmentul radio (2,2 mld.$). Internetul a acoperit 8,3% din intreaga piata de advertising din SUA pe primul trimestru. Piata publicitatii in ziare a fost in intervalul ianuarie-martie 2008 de 6 mld.$, in reviste de 6,8 mld.$, in timp ce segmentul televiziunilor a acoperit 15,9 mld.$. Cheltuielile de publicitate TV au crescut cu doar 1,7%.
Procter & Gamble si-a pastrat pozitia de cel mai mare advertiser, cu 836,4 mil.$ cheltuiti in SUA, ceea ce reprezinta o crestere de 15,8% de la an la an.
Primii 10 cei mai mari advertiseri din SUA au cheltuit, in total, 4,42 mld. $ pe publicitate.