Pana la finalul anului, BPN va fi lansata in 20 de tari de
pe 5 continente. Romania este a patra tara dupa India, Danemarca si Polonia.
Prin lansarea pe
piata noastra, IPG Mediabrands incearca sa aduca un model de business, special
creat pentru un peisaj media care se afla intr-o continua transformare.
BPN va fi condusa de Ileana Tomescu, din pozitia
de managing partner. Agentia va opera de asemenea pe piata locala sub umbrela
grupului Lowe, condus de Veronica Savanciuc, presedinte si CEO-ul grupului Lowe Romania.
“Decizia de lansare a BPN este una strategica, generata de dezvoltarea
pietelor. Experienta ultimilor doi ani ne-a aratat ca este destul business care
sa justifice o a treia agentie media in IPG. Al doilea motiv este legat de
explozia social media si a comunicarii digitale, vedetele care au schimbat si
au redefinit intreg peisajul media,
readucand brandul in prim plan.
De aceea am considerat ca este momentul oportun sa venim cu o agentie cu
o pozitionare si o abordare diferita a business-ului, care sa se concentreze
mai mult pe construirea brandului. Iar asta face BPN”, spune Jose Antonio
Espinoza (foto), presedinte International Brand Programing Network.
BPN Romania face parte,
alaturi de Lowe&Partners (creatie), Initiative (media), HyperActive
(comunicare digitala), GolinHarris (PR), Medic One (comunicare medicala) si
Mobile Works (mobile marketing) din grupul Lowe. a fost infiintat in anul 1993 si
in cei 19 ani de existenta si-a extins aria de expertiza acoperind in prezent intregul
spectru de servicii de marketing. Echipa grupului Lowe numara in prezent peste
150 de angajati.
Brand Programming
Network (BPN) este o agentie media a IPG Mediabrands, care opereaza sub
holdingul Orion al IPG Mediabrands.