Pe de alta parte, compania a inregistrat pierdere de 28,8 mil. dolari, in crestere fata de pierderea de 8,2 mil. dolari din perioada similara a anului trecut.
Cresterea veniturilor se datoreaza in mare parte dezvoltarii organice a Interpublic, prin agentiile de media si publicitate.
Reprezentantii Interpublic vizeaza dublarea veniturilor pana la finalul anului fiscal, in ciuda estimarilor specialistilor, care preconizeaza o crestere cu maxim 8,5-9% a veniturilor companiei.
Oficialii Interpublic sunt insa increzatori in propriile estimari, si pe fondul castigarii contului de publicitate a Dell Computer, in valoare de 760 mil $, in fata celor de la WPP Group.
Interpublic este unul dintre principalele patru grupuri de publicitate din lume, care detine mai multe agentii de publicitate si companii de servicii de marketing, printre care Initiative Media, Lowe Worldwide, McCann Erickson si Universal McCann. Agentiile Initiative Media, Lowe Worldwide si McCann Erickson sunt prezente si in Romania.