Costul unei campanii derulate simultan in toate noile locatii se ridica la circa 6.000 euro pe luna, au anuntat oficialii agentiei.
Suporturile din hotelurile de pe litoral constau in casete luminoase amplasate in zone intens circulate precum zona de asteptare a liftului, lobby sau receptie.
Potrivit oficialilor Invent Media, traficul asteptat in timpul sezonului estival pentru noile locatii locatii indor se ridica la circa 100.000 de turisti pe luna.
„Ne-am gandit inca de anul trecut la oportunitatea unei promovari intense a unor marci la mare, vara. Am analizat cu atentie oportunitatile si cred ca aceste locatii sunt foarte potrivite pentru clienti din zone precum FMCG, financiar-bancar, telefonie ori auto”, a declarat Eduard Petrescu, Managing Partner, Invent Media.
Invent Media este unul dintre principalii jucatori pe piata publicitatii indoor din Romania, operand o retea de lifturi si spatii indoor la nivel national si oferind trei tipuri de pachete de servicii: Home, Office si Mall.
Agentia a derulat campanii pentru clienti precum Romtelecom, Bosch, Allianz, Class, Millennium Bank, Skol, Romcar Motors, KFC, Jeep, Toshiba, BRD, Hyundai Motor, Mega Image, Leumi Bank, DHL, Subaru, GlaxoSmithKline, Pizza Hut, La Fantana, Interauto, Mit Motors, Marshal Turism, Loyalia etc.