Agentia si-a adaugat anul acesta in portofoliu 6 cladiri premium in zone precum Piata Victoriei, sau Floreasca. In plus, compania a introdus in spatiile indoor pe care le gestioneaza suporturi indoor noi – casete luminoase.
„Estimam ca noile suporturi si extinderea ariei de servicii de publicitate indoor vor duce la dublarea capacitatii noastre. Din punct de vedere al incasarilor de pe urma noilor suporturi speram sa creasca cifra de afaceri cu 30-50%, implementarea lor realizandu-se practic treptat”, a afirmat Petrescu.
Potrivit acestuia, investitia companiei in implementarea noilor suporturi se ridica la circa 80.000 euro, urmand sa se realizeze treptat.
Ce planuri de extindere a portofoliului are agentia intr-un an in care publicitatea indoor este afectata de criza?
„In 2009 cu siguranta sunt sectoare precum cel imobiliar sau auto unde investitiile in media sunt diminuate in unele cazuri cu 60-70%, dar sunt alte nise, alti clienti care nu au avut pana acum expunere pe indoor si vom incerca sa le prezentam aceasta oportunitate”, a explicat directorul Invent Media.
„Vizam, bineinteles, atragerea de noi clienti din FMCG, comunicatii, sectoare care sunt mai putin afectate de criza”, a adaugat acesta.
In prezent, portofoliul Invent Media numara circa 15 clienti, agentia ruland in cei 3 ani si jumatate de la lansarea pe piata campanii pentru aproximativ 100 de clienti companii, printre care Romtelecom, Bosch, Allianz, Class sau Millennium Bank.
Principalul jucator de pe nisa locala de publicitate in lift este Elevate Media, agentie care a rulat in 2008 circa 462.000 euro, conform propriilor declaratii.