„Conditia noastra pentru editarea Villa Design, a fost tocmai ca publicatia sa acopere integral toate cheltuielile prin vanzarile la chiosc si publicitatea din primul numar lansat „, a afirmat Chiurtu.
Publicatia trimestriala, lansata pe 17 decembrie de publisher, se vinde la chiosc, cu pretul de 9,9 lei, numara 164 de pagini, iar rate-cardul pentru o pagina de publicitate se ridica la 3500 de euro.
„Cel putin pentru primul an vom pastra pentru Villa Design periodicitatea trimestriala si o vom vinde doar la chiosc. In functie de rezultatele pe care le va avea, cat de bine se va vinde, vom lua in considerare distributia lunara si vanzarea prin abonament”, a mai afirmat directorul de marketing al Sanoma Hearst.
Villa Design se adreseaza unui public cu educatie superioara, venit si statut social ridicat, interesat de arta, arhitectura si design.
Sanoma Hearst Romania este prezenta pe piata de publishing din 1999, si editeaza in jur de 12 publicatii, printre care Beau Monde, Marie Claire, Cosmopolitan, FHM sau National Geographic.