Cresterea cheltuielilor de publicitate de 3% este cea mai mare inregistrata in prima parte a unui an incepand cu 2005.
Sectoarele care au inregistrat cresteri sunt publicitatea online, outdoor si de cinema. Publicitatea pe Internet a realizat o majorare a investitiilor de 42%. Investitia in spoturile difuzate in cinematografe a crescut cu 9,9 procente, iar investitiile in publicitatea outdoor, cu 7,7%.
Presa de business este sectorul media cu cea mai mare scadere a investitiilor in publicitate, de 6,6%. Cheltuielile pentru publicitatea din printuri a inregistrat o scadere de 3,3%.
In primele trei luni din 2007, s-a investit in publicitatea din ziarele nationale cu 1,8% mai putin fata de perioada similara a anului precedent, iar in ziarele regionale cu 3,8%.
In sectorul TV si radio se observa o usoara ameliorare fata de declinul din a doua parte a anului 2006: investitiile in publicitatea TV au scazut cu 0,8%, iar in radio cu 1,8%.
Advertising Association cuprinde 31 de organizatii ce reprezinta industria de publicitate din Marea Britanie, incluzand advertiseri, agentii de publicitate si companii media.