- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Investitii in publicitate de 6,24 mil. euro in T1, in Marea Britanie

26 Jun, 16:57 • Redactia DailyBusiness
In primul trimestru al anului, investitiile in publicitate in Marea Britanie au atins valoarea de 6,24 milioane de euro, in crestere cu 3% fata de perioada similara a anului precedent, releva un studiu realizat de Advertising Association si citat de "The Guardian".
Investitii in publicitate de 6,24 mil. euro in T1, in Marea Britanie

Cresterea cheltuielilor de publicitate de 3% este cea mai mare inregistrata in prima parte a unui an incepand cu 2005.

Sectoarele care au inregistrat cresteri sunt publicitatea online, outdoor si de cinema. Publicitatea pe Internet a realizat o majorare a investitiilor de 42%. Investitia in spoturile difuzate in cinematografe a crescut cu 9,9 procente, iar investitiile in publicitatea outdoor, cu 7,7%.

Presa de business este sectorul media cu cea mai mare scadere a investitiilor in publicitate, de 6,6%. Cheltuielile pentru publicitatea din printuri a inregistrat o scadere de 3,3%.

In primele trei luni din 2007, s-a investit in publicitatea din ziarele nationale cu 1,8% mai putin fata de perioada similara a anului precedent, iar in ziarele regionale cu 3,8%.

In sectorul TV si radio se observa o usoara ameliorare fata de declinul din a doua parte a anului 2006: investitiile in publicitatea TV au scazut cu 0,8%, iar in radio cu 1,8%.

Advertising Association cuprinde 31 de organizatii ce reprezinta industria de publicitate din Marea Britanie, incluzand advertiseri, agentii de publicitate si companii media.