Cel mai mic nivel al investitiilor a fost inregistrat in luna ianuarie, cand valoarea acestora a fost de 295 de milioane de euro, iar cea mai mare in luna mai, de 586 de milioane de euro, potrivit aceluiasi studiu.
Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, numarul de insertii publicitare a scazut in prima jumatate a anului cu 4,8%, martie fiind singura luna in care s-a inregistrat crestere fata de acelasi interval din 2008.
Kanal D a difuzat cele mai multe minute de publicitate in intervalul martie-iunie
Numarul minutelor de publicitate difuzate de televiziuni a scazut cu 7,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Kanal D a inregistrat in perioada mentionata cel mai mare loading (incarcare a spatiului admis de 12 minute cu spoturi – n.r.), depasind limita admisa in prime-time, in aprilie si mai. Pro TV si Antena 1 ocupa locul 2 si 3 din acest punct de vedere, cu 11 respectiv 10-10,5 minute pe segmentul orar 19:00-24:00.
Pe segmentul televiziunilor de stiri, N24 a difuzat cele mai multe minute de publicitate in primele doua luni ale anului (7-8 minute), pentru ca in intervalul martie-iunie Realitatea TV sa ocupe primul loc, cu 8 pana la 11 minute, secondata de Antena 3, cu 5 pana la 9,5 minute de publicitate pe ora.
Studiul Media Consulta a folosit informatii furnizate de GfK Romania si contine date cu privire la TVR 1, Antena 1, Pro TV, Prima TV, Kanal D, Realitatea TV, Antena 3 si N24.
Despre acest subiect a scris si Iulian Comanescu.