- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ioana Popa este noul client service director al agentiei Godmother

13 Nov, 13:46 • adrian.mihaltianu
Ioana Popa (foto) s-a alaturat agentiei full-service Godmother, incepand din luna noiembrie 2012, si preia coordonarea echipei de client service, implicandu-se in acelasi timp in toate aspectele operationale si oferind input strategic pentru proiectele agentiei.
Ioana Popa este noul client service director al agentiei Godmother

Ea are o experienta de 11 ani in
comunicare si marketing, timp in care a coordonat campanii integrate
si a gestionat bugete de comunicare ale unor branduri importante de
pe piata romaneasca.

Inainte de a se alatura agentiei
Godmother a ocupat pozitii precum: marketing officer wholesale
banking in cadrul ING Bank, brand and communication manager Millenium
Bank si marketing and communication manager IBP Group.

Godmother este o
agentie de comunicare full service infiintata in 1997 sub numele de
Speed Promotion ca un mic butic de creatie si productie. Din 2004 a
devenit agentie de publicitate full service independenta, iar in 2008
a trecut printr-un proces de rebranding in urma caruia s-a pozitionat
pe piata sub numele de Godmother.

Pentru finalul anului 2012,
reprezentantii agentiei estimeaza o cifra de afaceri de 2 milioane de
euro.

Printre clientii actuali ai Godmother
se numara: Google Romania, AD Pharma (Arkopharma), Agricover, Forever
Living Products, Cyathus Romania, Bioromoil (AutoMat), Sanador,
Transfond, Anchor (Mall Vitan si Plaza), Case Utilaje, Perla Nord,
Doppel Hertz, Energy Holding, LLP Dinalycs, Siel Invest, Edenred
Romania, Life Care, Garrone, Rehau, Midocar, Perfect Tour, Adeplast,
AFI Cotroceni, Best Jobs si altii.

Urmărește Daily Business pe Google News