- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Ionescu: Spoturile in-store TV, de trei ori mai scurte decat cele clasice

25 Oct, 00:02 • Redactia DailyBusiness
Piata de in-store TV (continut video difuzat pe monitoare cu plasma, de regula in spatii comerciale) functioneaza in Romania din 2004 si vizeaza publicul format din persoane cu varsta intre 18-49 de ani, care frecventeaza locatii publice. Despre evolutia si particularitatile acestui domeniu vorbeste, intr-un interviu acordat DailyBusiness, Dan Ionescu, director de vanzari la compania de profil Monopoly Media.
Ionescu: Spoturile in-store TV, de trei ori mai scurte decat cele clasice

Pe aceasta piata mai activeaza companii precum Indoor Media sau TFM Group Software.

DailyBusiness: Care este principala diferenta intre publicitatea clasica realizata pentru TV, si cea difuzata prin sistemul in-store TV?
Dan Ionescu: Spoturile sunt adaptate locatiei in care ruleaza. La in-store TV, este format dintr-o secventa de 10 secunde, fata de durata medie de 30 de secunde, cat dureaza cele pentru televiziunile clasice. Aceasta e ideea, ca spotul sa fie cat mai scurt, ca oamenii care trec prin locatiile noastre sa prinda esenta mesajului.

DB: Aveti cereri de la companii pentru spoturi publicitare realizate special de copywriterii dumneavoastra?
DI: Sunt foarte putine cereri de genul asta din partea clientilor. Deocamdata, spotul deja existent pentru TV este adaptat la sistemul de in-store. Facem si productie, daca are nevoie clientul, insa deocamdata, business-ul este suficient de nou ca sa functioneze in formula aceasta.

DB: Monopoly nu difuzeaza doar productie publicitara, ci si programe informative, de stiri. Aveti jurnalisti angajati care se ocupa de acest segment?
DI: Partea de stiri, informative si utilitare, este luata de la Realitatea TV, Monopoly apartinand de grupul media Realitatea-Catavencu.

DB: In prezent detineti, dupa cum propriile estimari, 95% din piata locala de in-store TV. Nu aveti temeri in legatura cu pierderea acestei suprematii?
DI:Normal ca exista temeri, dar stiu ca este foarte greu pentru oricine sa-si construiasca o retea de genul acesta. In plus, Monopoly si-a dezvoltat deja retele de in-store, in numeroase locatii. Strangem un trafic foarte mare, si competitiv nu avem un concurent. Retelele noastre se sustin unele pe altele.

DB: Cat de probabil este ca un mare jucator, pe plan international, sa vina sa investeasca in piata de in-store din Romania?
DI: Poate exista cineva care sa faca asa ceva, privind lucrurile teoretic. Insa va trebui sa investesca foarte multi bani, pe care nu si-i va scoate repede. In plus, va avea nevoie de o rabdare de fier. Acum 4 ani, cand a aparut Monopoly, era mult mai simplu.

DB: Cum poate un alt jucator sa intre in locatiile in care functioneaza Monopoly (centre comerciale, banci, farmacii, clinici private – n.r.)?
DI: Inainte de a ne instala intr-o anumita locatie, facem un studiu de fezabilitate, instalam plasme vizibile din toate unghiurile, acoperim aproximativ orice spatiu unde ar fi vizibila o plasma, deci e foarte complicat sa intervina altcineva pe acelasi spatiu.

DB: Care este profilul publicului targetat de Monopoly Media?
DI: Publicul nostru este reprezentat de toti cei care trec prin reteaua de marketuri si hyperstore-uri. Inainte de a lansa acest sistem de in-store TV, am realizat un studiu, care s-a intins pe durata a doi ani, realizat in 2-3 locatii, care ne-a confirmat un public tinta in persoana cetateanului mediu, cu varsta intre 18-49 de ani.

DB: Au aparut pe piata metode noi, neconvetionale, de advertising, de exemplu reclama pe oglinda, care functioneaza deja in doua locatii din Bucuresti si urmeaza sa se extinda. Monopoly s-a gandit sa abordeze alte genuri publicitare?
DI: Deocamdata, in-store TV este profilul nostru de activitate. Ne-ar placea sa ne implicam in proiecte mai speciale, iar daca o sa gasim ceva care ne va atrage atentia, o vom face. Pregatim deja ceva interesant, mai neconvetional. E in stadiu de realizare, asa ca nu pot sa dau alte detalii.

Urmărește Daily Business pe Google News
Alte articole
Nu pune niciodată termostatul pentru centrala termică în acest loc. Acest obicei te va costa bani în plus la căldură
Nu pune niciodată termostatul pentru centrala termică în acest loc. Acest obicei te va costa bani ...
Ministrul Finanțelor: „În momentul de față nu iau în calcul nicio majorare de impozite și taxe”
Ministrul Finanțelor: „În momentul de față nu iau în calcul nicio majorare de impozite și taxe”
Tesla se confruntă cu scăderi ale livrărilor anuale, pe fondul cererii tot mai scăzute de mașini electrice
Tesla se confruntă cu scăderi ale livrărilor anuale, pe fondul cererii tot mai scăzute de mașini ...
Ce se întâmplă cu plafonarea prețurilor la energie și gaze după 1 aprilie 2025. Detalii de ultimă oră de la Ministerul Energiei
Ce se întâmplă cu plafonarea prețurilor la energie și gaze după 1 aprilie 2025. Detalii de ultimă ...
Prognoza meteo 4 ianuarie 2025. Se răcește vremea în țară și în Capitală
Prognoza meteo 4 ianuarie 2025. Se răcește vremea în țară și în Capitală
Ministrul Educației, Daniel David, nu susține introducerea de noi materii în școli: „Mi se pare o greșeală toată atitudinea din ultimii ani”
Ministrul Educației, Daniel David, nu susține introducerea de noi materii în școli: „Mi se ...
Cazurile de gripă din România au explodat. INS confirmă trei decese în doar o săptămână
Cazurile de gripă din România au explodat. INS confirmă trei decese în doar o săptămână
Cătălin Predoiu vrea schimbarea vârstei de pensionare a polițiștilor cât mai repede: „Este o lege proastă, o invitație la pensie”
Cătălin Predoiu vrea schimbarea vârstei de pensionare a polițiștilor cât mai repede: „Este ...
Util după mesele îmbelșugate de sărbători. Mihaela Bilic dezvăluie metoda-minune prin care slăbești până la 15 kilograme
Util după mesele îmbelșugate de sărbători. Mihaela Bilic dezvăluie metoda-minune prin care slăbești ...
Un copil român are IQ-ul lui Albert Einstein! ”Am început la școală, dar mă plictiseam”
Un copil român are IQ-ul lui Albert Einstein! ”Am început la școală, dar mă plictiseam”
Cât costă să închiriezi trenul de lux cu care s-au plimbat Ceaușescu și Băsescu. Prețul este uriaș!
Cât costă să închiriezi trenul de lux cu care s-au plimbat Ceaușescu și Băsescu. Prețul este uriaș!
Ofertă imbatabilă. O garsonieră din România a fost scoasă la vânzare cu prețul de 5.000 de euro!
Ofertă imbatabilă. O garsonieră din România a fost scoasă la vânzare cu prețul de 5.000 de euro!
Cât vor plăti, din aprilie, clienții Electrica Furnizare. Compania a anunțat noile tarife
Cât vor plăti, din aprilie, clienții Electrica Furnizare. Compania a anunțat noile tarife