Agentia din Spania, Senora Rushmore, a creat conceptul si a colaborat pentru acest proiect cu agentia din Seattle (Cole&Weber) si cu cea din Oslo (BTS). Andy Berlin, presedintele grupului WPP, a prezentat proiectul la sediul Comitetului International Olimpic (CIO) de la Lausanne, Elvetia, in martie.
WPP United va crea o campanie integrata la nivel mondial folosind suporturi media traditionale si online. Ea va fi lansata la sfarsitul acestui an, in timpul pregatirilor pentru Jocurile Olimpice, care se vor desfasura in vara lui 2008.
Castigarea acestui contract este bine venita pentru imaginea grupului, care parea ca se afla pe o panta descendenta dupa ce, la inceputul lunii, inchisese agentia din Londra.
„Campania de promovare este o parte importanta din procesul mai amplu al CIO de a comunica, de a atrage si de a insufleti noua generatie de fani si participanti la Jocurile Olimpice”, a declarat presedintele CIO, Jacques Rogge.
„Suntem impresionati de ideile United si de intelegerea si pasiunea lor pentru valorile olimpice”, a spus presedintele Comisiei de marketing a CIO, Gerhard Heiberg. „Prin aceasta campanie intentionam sa transmitem cat mai bine sensul jocurilor oamenilor tineri din intreaga lume. Suntem increzatori ca United va asigura o abordare distincta, plina de inteles si originala in dezvoltarea unei asemenea campanii”, a adaugat oficialul.