Valoarea contractului nu a fost precizata.
Epee se lanseaza pe piata din Romania in luna octombrie, printr-o campanie de comunicare media care tinteste trei obiective principale: clasarea Epee Romania pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate.
Campania de lansare se va desfasura in perioada octombrie-decembrie 2007 pe TV – statiile Antena 1, Jetix, Minimax – si Internet. Campania se adreseaza in special copiilor, fete si baieti, cu varste cuprinse intre 4 si 12 ani si va include 10 branduri, fiecare din ele reprezentat de pana la 3 produse internationale.
Mediaedge:cia Romania va oferi servicii de comunicare, cumparare, planificare si implementare media, strategii de analiza a profilului consumatorului si eficientei investitiei, strategii de interactiune tip digitala, directa si cautare, precum si strategii de cercetare si consultanta in proiecte de sponsorizare.
Piata de jucarii din Romania reprezinta 9% din totalul pietei din Europa de est, ajungand in 2006 la suma de 52,2 mil. euro, din care doar o treime reprezinta vanzari realizate in retelele de retail, conform unor date ale autoritatilor europene, citate de compania Diverta.
Mediaedge:cia Romania este o agentie de media creata in luna aprilie a acestui an prin afilierea agentiei Media Insight la reteaua internationala Mediaedge:cia. Agentia Mediaedge:cia Romania face parte din grupul de comunicare WPP si ofera servicii de planificare si implementare a comunicarii de media. Printre clientii agentiei se numara Bigotti, Elite Romania/Bulgaria, Ikea, Orkla Foods, Tchibo, Novartis, Sony Ericsson si Visa.