Hooper-Greenhill va conduce, din sediul de la Londra, planurile internationale de dezvoltare ale JWT, pentru branduri globale, in special Unilever, Knorr, Lux, Sunsilk si Radiant.
Hooper-Greenhill s-a alaturat firmei Bartle Bogle Hegarty(BBH) in 2004 si s-a ocupat de conturile Johnnie Walker si Surf. Inainte de BBH, a fost membru fondator al Ben Mark Orlando, o companie care a activat foarte putin. El a mai fost planning partner la TB WA, divizia din Londra si planning director la DFGW.
Bob Jeffrey, CEO-ul JWT, a spus despre Hooper-Greenhill ca va ajuta agentia sa-si continue angajamentul fata de importanta procesului de planning.
BBH este una din diviziile JWT, fondata in 1982, ale carei actiuni sunt detinute in majoritate de angajati. De asemenea, o parte din actiunile BBH sunt controlate de Leo Burnett Group. BBH are birouri in Londra, Singapore, Tokio si New York.
JWT este o companie internationala de media, cu operatiuni in America Latina, America de Nord, Africa, Asia si zona Pacificului, Europa si zona mediteraneana.