Noul format de stiri va fi lansat luni, 6 iulie.
Jurnalul principal informativ al Kanal D va fi prezentat de Adrian Rozenberg.
„Pentru orice post de televiziune generalist, stirile sunt o locomotiva, motiv pentru care investitiile atat in tehnologie cat si in imagine dar si in echipa sunt foarte importante” a declarat Pavel Stanchev, CEO Kanal D.
„Din punct de vedere financiar, investitiile s-au ridicat la aproximativ 1 milion de euro, costuri care au inclus achizitionarea un SNG high definition, realizarea pachetului grafic si decorurilor noi, precum si constructia noului studio de stiri care va fi in incinta Romexpo”, a mai spus Stanchev.
Pachetul grafic si noua imagine a studioului de stiri au fost create de agentia de branding germano-bulgara Formschlag, condusa de Nicolay N Tonkoff.
Pe langa investitiile in tehnologie si in imagine, Kanal D a investit si in extinderea echipei de corespondenti.
„In prezent avem o echipa de 10 corespondenti si operatori in marile orase din tara: Timisoara, Constanta, Iasi, Galati si Brasov, insa planuim sa ne extindem si mai mult pe viitor. Suntem deja in discutii cu corespondenti din Sibiu si Craiova in vederea stabilirii unei colaborar”, a declarat Mihaela Antoche, directorul departamentului de stiri din cadrul postului.
Kanal D Romania este parte din Dogan Media International – subsidiara grupului Dogan Yayin Holding (DYH), lider pe piata de media in Turcia.
Actiunile Kanal D in Romania sunt detinute in proportie de 25% de grupul media Ringier.