Pana la sfarsitul anului 2007, procesul de rebranding va fi finalizat in cele 21 de farmacii din Bucuresti, urmand ca pana in 2009, toate unitatile sa functioneze conform acelorasi standarde.
Rebranding-ul lantului de farmacii presupune schimbarea designului exterior si interior, indicatoare amplasate in oras pentru a marca drumul catre farmacia Remedio, dar si un program de servicii pentru clientii, cum ar fi stabilirea unui colt pentru mamici si bebelusi, unde pot fi gasite doar produse destinate lor.
Operatiunea mai include si cresterea portofoliului de produse si o abordare personalizata a clientilor.
Pana la sfarsitul anului 2007, farmaciile Remedio vor ajunge la 75 de unitati, iar pana in 2009, planul de dezvoltare prevede un numar de aproximativ 300 de farmacii.
Reprezentantii companiei nu au precizat la ce nivel se ridica investitia in extinderea retelei.
Lantul de farmacii Remedio face parte din Montero Grup si are ca actionari familia Tudorache si fondul de investitii Pharma Investment (Islanda). Lantul de farmacii Remedio a incheiat anul 2006 cu o cifra de afaceri de 19 milioane euro, iar pentru anul acesta, estimeaza o crestere organica de 25% pentru cele 58 de unitati existente.