Guerilla PR reprezinta o forma de comunicare neconventionala, creativa, cu buget restrans, prin tehnici de teasing.
„Agentia a fost lansata la inceputul lui septembrie, este specializata doar pe guerilla PR, si numara 5 specialisti: 2 managing partneri, eu fiind unul dintre ei, un account executive, un copywriter care a venit tot de la Realitatea Catavencu, si inca un PR specialist care vine de la o firma de indoor media „, a afirmat Rindasu.
„Nu vom participa la pitch-uri si ne vom alege singuri clientii. Vrem sa lucram pentru oameni dupa chipul si asemanarea nostra, implicati in activitati creative”, a adaugat managing partner-ul agentiei.
Investitia realizata in lansarea Streetwise PR nu a fost facuta publica.
Lavinia Randasu a intrat in grupul Realitatea Catavencu in ianuarie 2008, unde a coordonat PR-ul posturilor de televiziune Realitatea TV, The Money Channel si Romantica. Inainte de a se alatura echipei Realitatea, a detinut functia de PR Officer al grupului Leo Burnett pentru aproape 2 ani.
Rindasu a plecat in iunie de la Realitatea Catavencu, pentru a pregati lansarea proiectului Streetwise PR.