Leo Burnett va realiza strategia de comunicare si comunicarea de tip ATL (above the line – publicitate clasica) pentru Petrom, dar si campaniile de imagine si cele de produs pentru acest brand.
Contactati de DailyBusiness, reprezentantii Petrom si Leo Burnett nu au indicat valoarea contului, numele celorlalte agentii care au participat la pitch sau perioada in care LeoBurnett va gestiona contul media Petrom.
Petrom este cea mai mare companie romaneasca de petrol si gaze, cu activitati in sectoarele explorare si productie, rafinare si produse petrochimice, gaze naturale, precum si comercializare. Petrom exploateaza rezerve de petrol si gaze estimate la 1 miliard barili echivalent petrol, are o capacitate maxima anuala de rafinare de 8 milioane tone si 593 de statii de distributie carburanti in Romania. Compania detine, de asemenea, o retea internationala de 211 benzinarii, localizate in Republica Moldova, Bulgaria si Serbia.
In anul 2006 cifra de afaceri a Petrom a fost de 3,709 miliarde euro, iar EBITDA (venituri inainte de dobanzi, taxe, deprecieri si amortizari) s-a cifrat la 1,020 miliarde euro.
Grupul Leo Burnett Romania este detinut minoritar de grupul de comunicare Publicis, si are in portofoliu agentiile Leo Burnett&Target (agentie full-service), The Practice (agentie de relatii publice), 23 (shop de creatie), iLeo (servicii interactive) si Starcom (agentie de media). Printre clientii Leo Burnett Romania se numara companii ca Orange, InBev, Procter & Gamble si Banca Romaneasca.