Euro-Effie Awards este cea mai prestigioasa competitie europeana ce recompenseaza eficienta campaniilor de publicitate implementate la nivel regional.
Campania cu care Leo Burnett a obtinut nominalizarea anul acesta este „Best from Traditions”, conceputa pentru brandul Wash&Go, din portofoliul Procter & Gamble.
Aceasta a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata in alte 8 tari din Balcani, printre care Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Albania.
Leo Burnett, singura agentie de publicitate din Romania nominalizata de 3 ori la Euro Effie, a adus in tara un Bronz de la editia din 2007 a aceluiasi festival.
Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din: Elena Ionita – strategic planner, Miruna Antonescu – junior strategic planner, Monica Roca – junior brand communication executive, Claudia Maxim – brand communication supervisor Balkans, Oana Niculescu – brand communication director Balkans, Dana Cristea – copywriter, Smaranda Nemethi – art director, Emilian Arsenoaiei – co-creative director, Sorin Deleanu – A/V production manager.
Din partea P&G au participat la campanie Raluca Mihailescu – assistent brand manager, Maria Pichiu – brand manager, Adriana Ionescu – associate marketing director, Ilan Nacash – marketing director.
Jurizarea lucrarilor finaliste va avea loc la sfarsitul lunii iunie, urmand ca premiile Euro Effie Awards 2008 sa fie decernate in luna septembrie.
Grupul Leo Burnett Romania este detinut minoritar de grupul de comunicare Publicis, si are in portofoliu agentiile Leo Burnett&Target (agentie full-service), The Practice (agentie de relatii publice), 23 (shop de creatie), iLeo (servicii interactive) si Starcom (agentie de media).