- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Leo Burnett a lansat TruMedia, companie de masurare a audientei in-store si indoor

05 Nov, 13:44 • Redactia DailyBusiness
Leo Burnett Group anunta lansarea TruMedia Research, companie specializata in masurarea audientei (inclusiv gradul de implicare al acesteia) si consultanta in-Store din Romania, condusa de Tudor Fulea, din pozitia de managing partner.
Leo Burnett a lansat TruMedia, companie de masurare a audientei in-store si indoor

Potrivit oficialilor Leo, lansarea acestei companii vine intr-un moment in care presiunea pe convertirea eforturilor de marketing in rezultate sigure si actuale de vanzari este tot mai mare.

Contactati de DailyBusiness, reprezentantii grupului nu au oferit informatii referitoare la investitia realizata in crearea companiei, clientii sau veniturile asteptate pentru TruMedia Research.

„Comunicarea in-store este esentiala pentru advertiseri, studiile aratand ca pana la 70% din deciziile de cumparare se iau in magazin”, a declarat Tudor Fulea, managing partner TruMedia Research.

„Cu toate acestea, doar aproximativ 1% din bugetele de comunicare ale unei companii se directioneaza catre canalele media indoor, principalul inconvenient al mediului fiind faptul ca nu este masurat. TruMedia Research va aduce in premiera un sistem de masurare pentru toate activitatile si comunicarile indoor si in-store”, a adaugat Fulea.

Tipurile de servicii pe care TruMedia Research le poate oferi clientilor sai acopera 3 arii: masurarea audientelor si consultanta in-store, masurarea audientelor indoor si masurarea audientei la evenimente, inclusiv eficienta diverselor puncte de comunicare din eveniment.

Astfel, TruMedia Research poate realiza masurarea audientei pe canale indoor (de tipul retelelelor TV dispuse in spatii publice sau retele de retail cu circuit inchis – banci, farmacii sau retele de panouri indoor) in mod permanent sau ca proiect individual. Avantajul acestui sistem este ca o monitorizare permanenta permite vanzarea de media pornind de la premise masurabile similare cu celalalte medii pentru care exista sisteme de masurare a audientelor acceptate de catre piata.

Pe partea de in-store research, sistemul de masurare adus de TruMedia Research va putea testa eficienta designului de ambalaje noi sau promotionale, eficienta POSM-urilor sau a plasarilor secundare si promotionale (capete de raft, insule). De asemenea, se vor putea evalua diferite canale media in-store si indoor, se poate monitoriza o actiune de BTL, se poate masura impactul vitrinelor.

In colaborare cu retailer-ul, TruMedia Research poate masura traficul pe o anumita categorie, drumul critic si punctele calde pe traseul cumparatorului, oferind astfel recomandari obiective privind plasarile de media, plasari secundare si actiuni de BTL pentru oricare dintre clientii sai.

„TruMedia Research aduce cea mai performanta tehnologie de masurare a audientei in-store si indoor la nivel mondial. Bazata pe tehnologii de recunoastere a fetei, putem masura independent (fara implicarea consumatorului) si in conditii reale atat audienta cat si gradul de implicare a acesteia. Vor fi posibile calcule de ROI (Return On Investment) pe investiile in comuncarea in-store si indoor”, a spus Tudor Fulea.

Acesta are o experienta de peste 9 ani in domeniul comunicarii, fiind fondator al Proximity Bucuresti (grupul BBDO Romania) – prima companie specializata in in-store marketing, si al CuponPro – prima companie de cuponing din Romania, furnizor de infrastructura de promotii si in-store media.

Din 2007, Tudor Fulea ocupa functia de head of global knowledge center la Leo Burnett, unde coordoneaza un departament de strategie in cadrul retelei, la nivel global.

Urmărește Daily Business pe Google News