Despre premisele
lansarii companiei Breeze Mobile, ?tefan Iordache, COO al grupului
Leo Burnett explica: “Telefonul mobil are capacitatea de a inlocui
mare parte din mediile actuale si, din acest punct de vedere, are o
miza viitoare foarte mare in mixul de comunicare. Situatia este
comparabila ca impact si importanta cu momentul aparitiei
Internetului in viata utilizatorului. A nu face comunicare pe mobil
in anii urmatori are acelasi grad de probabilitate ca a renunta la
Internet”.
Breeze Mobile isi
propune sa comunice pe medii si instrumente mobile, avand ca
principal obiectiv sa promoveze si sa integreze posibilitatile
acestor tehnologii emergente in initiativele de comunicare ale
companiilor. Serviciile companiei acopera o gama extinsa de produse care pleaca din zona
site-urilor mobile, a aplicatiilor si a activarilor punctuale, dar si
dezvoltarea de mecanici de vanzare sau loializare prin mobil.
Pentru piata de
media si marketing din Romania, compania Breeze Mobile a fost
infiintata in contextul evolutiei in continua crestere a pietei de
telefonie mobila si utilizarii intensive a internetului pe mobil de
catre romani.
“Este foarte
posibil ca in 2013, penetrarea telefoanelor inteligente sa ajunga la
o cifra critica de peste 20%, iar utilizarea Internetului mobil sa
depaseasca 50%, intrecand numarul utilizatorilor de Internet desktop.
Tehnologiile noi sunt adoptate de mase cu rapiditate, un amanunt
extrem de relevant in domeniul comunicarii, caci cei care au adoptat
mai repede tehnologiile emergente au avut beneficii si randamente
superioare celor care au urmat”, a declarat Dan Virtopeanu,
managing partner al Breeze Mobile.
„Astfel,
preconizam ca 2013 este anul in care piata locala de marketing mobil
va depasi pragul de 10 milioane de euro. Compania noastra isi propune
sa ofere cat mai devreme acest suport si cunostinte pentru toti cei
interesati, cei mai aproape de fenomen sau brandurile cu un public
foarte tanar”, a adaugat acesta.
Dan Virtopeanu are
o experienta de 15 ani in comunicarea pe mobil si tehnologii
emergente.
Din grupul Leo Burnett fac parte Leo
Burnett & Target, Starcom MediaVest, iLeo, The Practice, 23
Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale, 8team si
Breeze Mobile. Din 1994 si pana in prezent, grupul si-a extins aria
de expertiza prin companii specializate in creatie, media, relatii
publice si comunicare digitala. Portofoliul celor 8 companii
insumeaza peste 100 de clienti locali si internationali.