Adresata tinerilor abonati si utilizatori de cartele PrePay, cu varste intre 14 si 24 de ani, campania promoveaza noile tarife si obtiuni speciale de care beneficiaza acestia atat in reteaua Orange cat si in afara ei.
„Orange Young” include un spot TV, executii in presa, radio, panotaj stradal si materiale pentru punctele de vanzare.
Spotul a fost realizat cu ajutorul casei de productie Abis. El continua o idee de campanie dezvoltata anterior de Orange impreuna cu firma de publicitate Wieden&Kennedy Londra.
Spotul aduce pentru prima oara in Romania tehnica „stop – frame”.
„In realizarea spotului am filmat si fotografiat fotograma cu fotograma fiecare cadru cu personajele-jucarie din poveste, iar in situatiile cand aveam nevoie de miscare de camera, am folosit un echipament numit motion control, care memoreaza miscarile aparatului de filmat, permitand sa filmam de mai multe ori acelasi cadru. Spotul a avut la final 45 de secunde, s-a filmat timp de patru zile, post-productia necesitand si ea alte cinci zile”, a declarat Razvan Giurcaneanu, AV Production Manager Leo Burnett.
Conform Mirelei Bosoi, Head of Consumer Communication Orange Romania, colaborarea cu Leo Burnett este o urmare a parteneriatului international prin care agentia este una dintre agentiile de creatie ale Orange Romania.