Categoria ‘Agentia Anului’ este considerata cea mai importanta din cadrul concursului ce premiaza cele mai creative concepte de publicitate.
Leo Burnett a castigat premiul de Agentia Anului datorita campaniei Bergenbier-Ziua Barbatului. Agentia a mai castigat alte 9 premii, printre care: cea mai buna campanie (Bergenbier), cel mai bun outdoor, cel mai bun print pentru bauturi alcoolice, cel mai bun spot radio, pentru spoturile din cadrul aceleiasi campanii Bergenbier, dar si pentru cele realizate pentru Muzeul National Grigore Antipa, precum si cel mai bun spot TV din cadrul categoriei de divertisment pentru campania Dakino.
De asemenea, agentia GMP a castigat 13 premii pentru campaniile Boom, Puiul gatit nu face rau, Itsy Bitsy si Mandra.
Concursul Ad’Or, organizat de compania BMG (Business Media Group) si de asociatia RAAA (Romanian Association of Advertising Agencies), s-a aflat la a 7-a editie in acest an, avand ca partener compania Coca Cola si ca sponsor marca de bere Bergenbier.
Organizatorii nu au precizat valoarea costurilor necesare pentru desfasurarea concursului.