Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett & Target, compania de media Starcom MediaVest, agentia de consultanta in relatii publice The Practice, agentia de marketing interactiv iLeo, shopul de idei 23 Communication Ideas si Tru Media Research – companie specializata in masurarea audientei in-store si indoor.
Conform datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, Starcom Media Vest inregistrase circa venituri de 27 milioane euro in 2007, Leo Burnett & Target – 15 milioane euro, shopul de idei 23 raportase 1,9 mil. euro, agentia de PR The Practice – 700.000 euro, iar iLeo raportase vanituri de 1,2 milioane euro in 2007.
Potrivit lui Stefan Iordache (foto), COO-ul grupului, cea mai mare crestere procentuala a cifrei de afaceri in 2008, de peste 300% fata de 2007, a inregistrat-o agentia interactiva iLeo.
Din punct de vedere valoric, cea mai mare evolutie a inregistrat-o agentia Starcom MediaVest Group – care a finalizat anul 2008 cu o crestere de 62% fata de anul precedent.
Din perspectiva de new business, in anul 2008, Leo Burnett Group si-a adaugat in portofoliu clienti precum GE Money, Strauss, InBev Romania sau Petrom, dar si Samsung (Starcom), Sniezka (MediaVest), Hochland, Eurocopter, Prigat (The Practice), Blue Air, sport.ro, Credex (23 Communication Ideas), Baneasa Shopping City (iLeo).