Principalul scop al acesti lansari consta in
maximizarea maximizeze eficientei investitiilor media online pentru clientii sai,
pentru a asigura profitabilitatea pe termen lung.
”Avand in vedere penetrarea digitalulin zona
de business si a cotidianului, in general, decizia de a aduna o echipa de
specialisti dedicati maximizarii potentialului acestui mediu vineca un pas
firesc”, a declarat Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group.
Pentru piata de media si marketing din Romania,
infiintarea 8team vine ca o tendinta naturala de aliniere la evolutia pietei
internationale de profil. Astfel, pe pietele mature care aloca online-ului mai
mult de 10% din bugetele de publicitate, companiile specializate in CROsunt
deja o realitate.
“Campaniile
de performance sunt supuse unor constrangeri monetare. Acesta este specificul
lor: daca generarea unei vanzari depaseste o anumita suma, campania produce
clientului doar pierderi. Intampinand acest scenariu negativ, am sesizat in cateva
randuri ca provocarea nu venea din costurile sau strategia media, adica nu din
procesul de promovare al site-ului”, explica Silviu Toma, managing partner 8team.
”Provocarea poate fi site-ul insusi care pur si simplu nu converteste
suficient. Pentru aceste cazuri am dezvoltat o metoda care presupune analiza si
investigatie pentru a identifica potentialul nerealizat, ca apoi sa intervin cu
solutii punctuale. Aceasta interventie implica creativitate, logica si experienta.
Ea este necesara pentru ca aduce rezultate”, mai spune Toma.
8team va fi coordonata de Cosmin Nastasa si
Silviu Toma, fiecare cu o experienta de peste 7 ani in derularea de campanii in
mediul online, alaturi de Deniz Coaca, care adauga in portofoliu cunostintele din
domeniul marketing-ului direct si online performance marketing-ului. Printre
expertii 8team se numara si Cristian Ignat, specialist in domeniul optimizarii
Adwords.
Astfel, Grupul Leo Burnett cuprinde Leo Burnett & Target, Starcom MediaVest,
iLeo, The Practice, 23 Communication Ideas, Digital Star, The Geeks, 2 Parale si
8team.