Roxana Dumitru, managing director al agentiei, a justificat aceasta decizie prin dorinta de a lasa si alti jucatori sa se afirme pe piata: „Leo Burnett & Target se va implica in editia de anul urmator ca sustinator, consultant sau in orice alt mod pe care si noi si organizatorii il vom agrea. Nu vom mai concura insa, tocmai pentru a stimula agentiile ambitioase din piata sa lupte pentru titlu”.
Reprezentantii companiei au mai spus ca promisiunea de a nu mai concura la editia Ad’Or din 2008 a fost asumata cu mai mult timp in urma de catre echipa de creatie.
In cele 7 editii ale festivalului de publicitate, agentia Leo Burnett a obtinut un palmares de 5 titluri „Agentia anului”, 53 de premii si peste 90 de nominalizari. Campaniile de publicitate ale Leo Burnett premiate pe locul I in ultimii trei ani au fost: campania pentru muzeul Antipa din 2004, „Nu se uita usor”, campania „Energie naturala” din 2005 pentru Prigat, si „Ziua barbatului” din 2007 pentru Bergenbier.