Arc va oferi
clientilor sai solutii complete de brand activation, de la strategie,
creatie, dezvoltare si implementare pentru campanii de shopper, pana
la media & digital shopper experience.
Potrivit lui Stefan Iordache (foto), CEO Leo
Burnett Group, piata este tot mai complexa si cere mesaje tot mai
specifice, mai relevante, mai utile pentru decizia de achizitie.
Comportamentul consumatorului de astazi
este mult mai greu de anticipat si influentat,
un adevar care pune la incercare abordarile clasice ale agentiilor de
publicitate. Arc isi propune sa conceapa strategii si mesaje de
actualitate pentru shopper, indiferent de etapa din procesul de
achizitie in care se regaseste acesta si de mediul de comunicare
utilizat.
Membrii Arc au o experienta de peste 10
ani pe shopper marketing, digital, ATL, productie & event. Noua
agentie va fi condusa de Liviu Toader, in calitate de managing
director, secondat de Codrina Ciubotaru, in calitate de client
service director.
“Shopper-ul de astazi este diferit de
shopper-ul de ieri. Este un individ sofisticat, cu posibilitati
virtual nelimitate de informare si alegere. El nu este singur, ci
face parte dintr-o comunitate, in care dialogul dintre membri este
mai facil ca oricand, datorita tehnologiei. Daca in trecut
consumatorul devenea shopper doar in momentul in care pasea in
magazin, iar o simpla prezenta la raft a unui produs ii asigura
acestuia succesul, astazi delimitarea dintre consumator si shopper
devine din ce in ce mai neclara. Tehnologia tot mai accesibila si mai
performanta ii permite consumatorului o transformare instantanee in
shopper: el se poate informa si poate cumpara oricand, orice si de
oriunde”, a declarat Liviu Toader.
Grupul Leo Burnett Worldwide are
competente in shopper marketing prin intermediul Arc Worldwide,
divizia sa speciala de intelligent brand activation, care numara in
prezent 32 de birouri la nivel international. Agentia Arc este
afiliata international la Arc Worldwide.