„The Dinosaur Exhibition”, campanie realizata de agentia Leo Burnett Romania pentru Muzeul de Istorie Naturala „Grigore Antipa”, a adus Romaniei aurul la categoria competitionala media, relateaza NewsIn.
Campania „The Dinosaur Exhibition”, desfasurata in luna februarie, a presupus promovarea uneia dintre cele mai mari expozitii cu dinozauri din lume, gazduita de Muzeul Antipa, relicvele provenind din America de Sud.
Agentia Saatchi & Saatchi Romania a castigat 3 premii la Eurobest, cu executii realizate pentru branduri aflate in portofoliul companiei Procter&Gamble. Agentia a fost premiata cu doua bronzuri la categoria Print si cu unul la categoria Outdoor. Lucrarea dezvoltata pentru brandul Ariel – „Grass”, din campania „Unsewed Stains”, si cele 3 lucrari din campania „Since 1961”, pentru Head & Shoulders, au adus doua premii la categoria Print. Categoria Outdoor a adus agentiei un alt bronz, pentru executiile aceleiasi campanii, „Since 1961”, cu lucrarile Men, Woman si Boy.
Tarile care au castigat cele mai multe premii la editia din acest an a festivalului sunt Germania, cu 81 de trofee, si Suedia, cu 41.
Din cele 10 categorii ale competitiei, (Print, Outdoor, TV/Cinema, Radio, Interactive, Direct, Integrated, Media, Sale Promotions si Design), Romania a avut cel mai mare numar de inscrieri la categoria Print (45), urmata de Outdoor, cu 19 intrari si TV cu 18, dintr-un total de 115 lucrari, de la 20 de agentii.
La editia din acest an a festivalului, in juriu au fost, in premiera, 2 romani. Acestia sunt Razvan Capanescu, creative director la Publicis, si Corina Bernschutz, inovative director la Starcom.
Prima editie Eurobest, competitie dedicata problematicii comunicarii europene, avand aceeasi organizatori ca si festivalul Cannes Lions si Dubai Lynx, a avut loc in anul 1988.
Din 2008, Eurobest devine festival datorita organizarii de seminarii si conferinte. Tot din 2008 a fost introdusa o noua categorie de concurs, Design-ul.