In prezent, doua agentii media internationale, ambele parte a Publicis- Publicis Modem, sucursala care se ocupa de media digitala, si Media Vest, sucursala de media planning si buying- sunt foarte interesate de conturile media si digital al LG. Decizia celor de la LG va fi facuta publica in cateva saptamani.
La inceputul acestui an, LG a incredintat un proiect global pentru reprezentarea media a sucursalei sale de ecrane digitale unei echipe formate din specialisti ai Agency.com si TBWA. Activitatile media ale LG la nivel pan-european sunt reprezentate de agentia Starcom, in timp ce pe alte piete sunt reprezentate de diferite agentii, ca de exemplu Dentsu in China.
Saptamana trecuta, compania a acordat contul de branding si produs, la nivel global, in valoare de 350 mil de dolari, agentiei Bartle Bogle Hegarty (BBH).
LG cauta, de asemenea, sa imparta contul acordat BBH, agentie care numara doar 6 birouri pe plan international, printre care la New York si Shanghai, cu o retea de agentii media mai larga, care sa se ocupe de activitatile media la nivel local.
Potrivit unor informatii anterioare, LG planuieste sa-si imparta contul media cu BBH si Publicis Group, acesta din urma detinand 49% din actiunile BBH . In acesta situatie, BBH s-ar ocupa de proiectarea campaniilor de promovare LG la nivel global.
Afacerea LG este impartita in 4 divizii: comunicatii mobile, ecrane digitale, media digitala si echipamente electrice si electrocasnice.