Continutul revistei este strucurat pe domenii de sanatate, frumusete, fitness, nutritie, mind si relatii.
„Publicul nostru tinta este reprezentat de femeile moderne, active, preocupate de stilul lor de viata, cu varste cuprinse intre 25 si 40 de ani, iar cititoarea Prevention ne-o imaginam pe tanara de 26-27 de ani, interesata de un stil de viata sanatos”, a declarat pentru DailyBusiness Dorina Slaveanu, redactor-sef al Prevention Romania.
Prevention este prima revista a grupului Liberis Publications Romania, editata sub licenta Rodale Inc. si totodata, al doilea titlu din portofoliul companiei, dupa publicatia Glamour, lansata la sfarsitul anului 2006.
„Lansarea Prevention in Romania are la baza investitia Liberis Publications Romania impreuna cu Liberis Publication Grecia. Echipa redactionala numara in prezent 10 angajati si probabil va pastra aceasta formula cel putin un an”, a mai declarat Dorina Slavanu.
Prevention a aparut prima data in Statele Unite ale Americii, in 1950, publicata de trustul Rodale Inc.
Liberis Publications Grecia este prezenta pe piata media de aproximativ 25 ani si detine peste 40 de titluri in portofoliu, printre care Vogue sau Glamour.