Liviu Irimia, directorul de marketing al InBev Romania (producatorul berii Bergenbier), a anuntat ca licitatia pentru desemnarea castigatorului contului de media al Bergenbier se va incheia undeva in luna ianuarie.
„InBev Romania a declansat un proces de pitch pentru serviciile media, conform procedurilor interne ale companiei”, a declarat Liviu Irimia, citat de NewsIn. „Acest proces a demarat efectiv la sfarsitul lunii noiembrie si este programat sa se finalizeze in prima parte a lunii ianuarie. La acest pitch au fost invitate sa participe sase agentii de media, inclusiv Universal McCann. Numele agentiei cu care vom colabora va fi anuntat in momentul finalizarii pitch-ului”, a mai spus Irimia.
Agentia de media Universal McCann nu se va mai ocupa de contul media al marcii Bergenbier si a anuntat ca va prelua conturile Heineken si Golden Brau, detinute de Heineken Romania, informeaza NewsIn.
Una dintre companiile interesate sa preia contul media al marcii Bergenbier este Leo Burnett Romania, potrivit declaratiei lui Bogdan Naumovici, creative director si managing partner la agentia 23, parte din Leo Burnett Romania. In prezent, aceasta companie se ocupa de contul de creatie al Bergenbier, cu exceptia comunicarii sponsorizarii echipei nationale.
InBev Romania este producatorul marcilor de bere Bergenbier, Stella Artois, Beck’s, Lowenbrau si Noroc si importatorul marcilor de bere belgiene Leffe si Hoegaarden.
Agentia media Universal McCann este parte a grupului de publicitate full-service B.V. McCann Erickson, detinuta majoritar de grupul mondial de publicitate Interpublic.
Heineken Romania produce berile Heineken, Golden Brau, Gösser, Schlossgold, Silva, Ciuc, Bucegi, Gambrinus, Harghita, Hategana si Zipfer.
Leo Burnett Romania numara printre clientii sai Academia Catavencu, Allianz Tiriac Asigurari, Altex, Media Galaxy, Aviva Life Insurance.