„Valoarea totala a campaniei va sari de 1 milion de euro”, a declarat Victor Dobre, directorul executiv al IAA, pentru NewsIn.
Campania are un plan de comunicare integrat, care cuprinde mai multe medii, TV-ul, radioul, outdoor-ul si online-ul. De asemenea, vor fi organizate mese rotunde, conferinte, sponsorizari de evenimente sportive, precum si mai multe activitati de PR.
„Campania pentru educarea publicului cu privire la alimentatia sanatoasa va incepe sa ruleze pe canalele media pe la jumatatea lunii noiembrie”, a mai spus Dobre.
In cadrul campaniei a fost realizat si un studiu care a urmarit sa identifice tendintele actuale in comportamentul de alimentatie al consumatorilor romani. Rezultatele studiului vor fi folosite pentru definirea mesajelor-cheie ale campaniei.
Campania de educatie a publicului cu privire la alimentatia sanatoasa a fost aprobata in februarie de catre CNA, institutie care a votat, in urma cu o luna, mai multe modificari ale Codului Audiovizualului privind publicitatea la alimente. Printre acestea, se numara interzicerea folosirii de celebritati, personalitati, medici sau personaje populare, cum ar fi cele din basme si povestiri, in reclamele la alimente destinate copiilor.
International Advertising Association (IAA), infiintata in 1993, reprezinta interesele industriei de media, publicitate si marketing din Romania. Asociatia numara, in prezent, 107 membri. Printre obiectivele declarate ale IAA se afla protejarea si promovarea libertatii discursului comercial si a alegerii consumatorului, precum si incurajarea, practicarea si acceptarea autoreglementarilor din domeniul publicitatii.