Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 110.000 de euro, iar pentru anul acesta se estimeaza venituri de peste 150.000 de euro, au spus oficialii companiei pentru DailyBusiness.
Linkset planuieste sa isi construiasca o retea outdoor bazata exclusiv pe panourile trivision, spun oficialii companiei. Panourile de acest tip au fost introduse de Linkset pe piata incepand cu toamna anului trecut.
„Majoritatea imaginilor statice din spatiul urban raman neobservate de trecatori, in schimb afisajele dinamice atrag atentia si stimuleaza o buna memorare”, a declarat Ovidiu Ilie, directorul companiei.
Printre zonele in care sunt amplasate panourile trivision ale Linkset se numara Otopeni, podul Izvor, podul Baneasa, Grozavesti, Cora Lujerului si podul Grant.
„Nu dorim sa extindem prea mult reteaua in Bucuresti, pentru ca nu este eficient sa existe prea multe panouri care ar putea deveni obositoare pentru privitori si ineficiente”, spune Dumitrascu. In schimb, Linkset planuieste sa monteze panouri si alte mari orase ale tarii. Dumitrascu nu a precizat despre ce orase este vorba.
Printre clientii care au inchiriat panourile din Bucuresti se afla Neptun Yacht, Sara Blu, Inova, Polaris si Zepter.
Tarifele de inchiriere nu sunt cu mult mai mari decat cele ale altor panouri clasice, fiind doar cu 10-20% mai scumpe, spune Dumitrascu.
In prezent Linkset dispune de 15 panouri de acest tip, din care 12 sunt deja montate in circa 10 locatii din capitala, a declarat Ovidiu Ilie.
Totusi, decizia de amplasare a panourilor nu este una usoara, pentru ca nu orice locatie este potrivita pentru acest tip de afisaj, spune Alexandra Dumitrascu, coordonator de vanzari al Linkset.
Un astfel de panou trebuie sa se afle intr-o zona urbana aglomerata, unde totusi sa poata fi observata usor si sa atraga privirea pentru mai multa vreme. In general cele mai potrivite locatii sunt intersectiile sau intrarile in oras, explica ea.
Pana la sfarsitul anului Linkset intentioneaza sa monteze si sa inchirieze si celalalte 3 panouri din Bucuresti. Din cele 15 panouri, 7 sunt de dimensiune mare (14mx4m) si 8 de dimensiune mica (4mx3m).
Panourile au fost importate din Suedia si au inceput sa fie montate in capitala incepand cu luna noiembrie a anului trecut, explica Ovidiu Ilie.
Investitia necesara pentru achizitionarea si montarea panourilor s-a ridicat la 300.000 de euro, spune Ilie. Suma totala de care va fi nevoie pentru a extinde reteaua in toata tara (si care include si investitia pentru panourile deja existente in capitala) va depasi un milion de euro, continua el.
Panouri trivision mai inchiriaza incepand din acest an si agentia Euromedia, cel mai mare furnizor de publicitate outdoor din Romania.
Linkset face parte din grupul Set care mai are inca trei membri: „firma-mama”- producatorul de publicitate Mediaset , firma de creatie publicitara si organizare de evenimente Set Events si importatorul si distribuitorul de purificatoare de apa Waterset.
Ultimele doua firme au fost infiintate anul acesta. Grupul este condus de Bogdan Craiciu care este si principalul actionar. Anul acesta grupul va inregistra o cifra de afaceri de circa 1,2 milioane de euro, iar la anul sunt asteptate venituri totale cuprinse intre 6 si 7 milioane de euro, estimeaza Craiciu.