Reprezentantii agentiei nu au dat detalii despre valoarea campaniei.
O componenta importanta a aceastei campanii o reprezinta actiunea stradala, in cadrul careia in zonele cu trafic intens din Constanta, Brasov, Cluj, Timisoara, Iasi si Bucuresti, vor fi amplasate „statui” vii, iar trecatorii vor putea sa le provoace artistilor stradali reactii similare celor ce insotesc alergiile, prin utilizarea unor pene. In acest cadru, se vor imparti materiale educationale despre alergii si solutiile existente pentru prevenirea si amelioarea acestora.
Echipa implicata in gestionarea campaniei este formata din Corina Sofariu (account director), Ana Maria Smultea (account manager), Vlad Ciocan (digital specialist), Sorina Pentilescu si Valentin Mocleasa (creatie) de la Lowe & Partners si Viorel Cherciu (consumer healthcare manager) & Narcisa Barsai (product manager- Primary Care Business Unit) de la Schering-Plough.
Lowe este prezenta in Romania de 14 ani, iar din portofoliul de clienti fac parte Coca-Cola Romania, Unilever, Electrolux, Bayer, Bogart.
Lowe & Partners Romania este membra a grupului de companii din care mai fac parte Medic One (healthcare communication), eLowe, Initiative, Lowe PR si Scholz & Friends.
Claritine este un produs al companiei farmaceutice americane Schering-Pough, cu reprezentanta in Romania si in alte 14 tari europene, dar si in America de Sud si zona Asia-Pacific.