Potrivit reprezentantilor companiei, acesta este un prim pas pentru consolidarea si extinderea diviziei de BTL sub denumirea Lowe Vibe, decizia venind ca „raspuns la nevoile din piata”.
Si asta pentru ca, contextul economic al ultimilor 3 ani a adus cu sine si o noua atitudine a consumatorului fata de interactiunea cu brandurile, iar BTL-ul a devenit o optiune tot mai prezenta in mixul de marketing al clientilor.
„Daca in urma cu trei ani advertiserii alegeau campanii costisitoare de comunicare in masa pentru a ajunge la consumator, acum advertiserii au inteles ca trebuie sa faca o tranzitie spre metode de promovare mai eficiente, foarte targetate. Necesitatea extinderii resurselor de BTL vine in primul rand dinspre clientii din portofoliul nostru, insa nu numai”, a afirmat Oana Cociasu, managing director Lowe&Partners.
Mircea Sebe are o experienta de peste 12 ani in comunicare si expertiza in activari 360 / trade, shopper, marketing experiential si promotional. Pana acum a lucrat pentru conturi precum Unilever, Heineken, Coca-Cola, Beiersdorf sau ING.
“BTL-ul nu mai poate fi clar delimitat de alte discipline. BTL inseamna mai mult decat clasicele evenimente sau promotii…Inseamna sa ajuti procesul de vanzari al companiilor sa se intample mai eficient. Inseamna integrare perfecta cu paid, earned si owned media, iar faptul ca suntem parte a unui grup de companii cu expertiza in toate disciplinele de comunicare ne va ajuta sa sustinem aceasta noua abordare si sa oferim servicii 360 de grade, ce presupun grija pentru un brand dincolo de durata unui eveniment sau a unei promotii”, a spus Mircea Sebe.
Prezenta pe piata din Romania de 19 ani, agentia creeaza pentru clienti precum Bergenbier, Ferrero, Unilever, Labormed sau Pfizer.
Lowe este o companie americana cu sediul central la Londra, birouri in peste 90 de tari si peste 9.000 de angajati in reprezentantele sale din intreaga lume. Lowe &Partners este membra a grupului de companii din care mai fac parte Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive si Medic One.