„Investitia initiala, pe perioada ianuarie 2008- februarie 2009, care va acoperi atat productia mediilor, materialele publicitare standardizate, cheltuielile operationale de logistica, evenimentele tematice, se ridica la 140.000 de euro”, a declarat pentru DailyBusiness Stefan Birtalan, managing director Mado Retail Promotion. „Ma astept ca la sfarsitul acestei perioade sa inregistram o cifra de afaceri de 175-180.000 de euro, iar profitul sa ajunga la 20-25% din aceasta suma”, a mai afirmat Birtalan.
Mado Retail Promotion va fi responsabila cu promovarea spatiilor de expunere disponibile in perimetrul hypermarketului Cora Cluj-Napoca, integrarea acestora in proiectele clientilor, respectiv cu crearea si gestionarea unor noi zone de servicii publicitare temporare sau permanente in cadrul complexului.
„Obiectivul nostru este sa depasim cifra de afaceri anuntata, chiar daca eforturile de promovare pot diminua profitul prognozat. Deoarece cifra de afaceri are la baza doua componente principale, investitie proprie respectiv venituri din vanzari, sper ca ponderea veniturilor sa afecteze in sens pozitiv cuantumul anuntat!” a continuat Birtalan.
Mado Retail Promotion Bucuresti este o companie specializata pe servicii de advertising pe mediile indoor, instore si publicitate urbanistica, activand pe piata din februarie 2007.